.

tirsdag 27. mars 2007

Åå Action.

Mannen bak kamerat så rart på meg
Mannen - Stell deg litt til venstre du i midten... og du der bak, hva nå du heter stelll deg der.
han pekte foran meg og dermed havnet jeg i midten.
Jeg, Maren og jente nr 2 som hun ble betegnet som flere ganger skulle bli filmet i en do kø.
Mannen - Og når kameraet ruller og går skal dere så inderlig på do at dere nesten begynner å danse, ikke dans. Men gjør noen rare do kø bevegelser.
Sa han og forsvant inni sitt lille hi (teltet)
Action!
Jente nr 2 sto bak meg og maren foran, riktignok så ikke maren oss for hun kunne jo ikke snu seg så hun gjorde en eller annen bevegelse med beina som kunne forestilt som en dans og jeg hermet og gudene vet hva jente nr 2 gjorde. Der sto vi da, vi så da ikke lite teite ut der vi sto i en liksomdokø og hoppet opp og ned for å vente på å få gå inn i liksomdodøren.

Senere da lunsjpausen sto for tur hadde Maren dratt og jente nr 2 og jeg satt der med de freshe guttene fra fagerborgskole, de var kjekke. Der satt vi, da. Tause. Gomlet i oss maten etter 16 og en halv time med nullniks mat.
Etter at vi hadde hilst på ole christian for den entegang dro vi (ekspidisjon) i Oslo, vi gikk i to hele timer før vi fant frem dit vi hørte hjemme og nå sitter jeg her! Smiler og er glad, hipp hurra.

Etiketter: ,

3 Comments:

  • At 27. mars 2007 kl. 15:41, Blogger Elisabeth said…

    Hadde ikke dere tentamen a'?

    Når kan reklamen ventes å være på tv? *spent*

     
  • At 27. mars 2007 kl. 15:43, Blogger Trine Elisabeth said…

    Vi hadde tentamen i dag, men jeg hoppet over den så smart som jeg er. Reklamen kan ventes på tv når som helst. Men den andre reklamen som jeg har spilt inn med maren og jente nr 2 går på tv nå:D *glis*

     
  • At 27. mars 2007 kl. 18:42, Blogger Simbelmynë said…

    hvilken kanal?? me wants to know:... og du din unnasluntrer som sviktet oss under matte tentamen!! (du er egentlig tilgitt.. men bare egentlig altså:P)

     

Legg inn en kommentar

<< Home