.

fredag 30. mars 2007

hierakikongen.

Så var det pakkingen som gjenstår, en helvetes jobb med pakking av klær, ski og masse andre nødvendige ting. Mamma maser om at jeg skal pakke i en heidundrande fart for vi skal nemlig på hyttetur. Noe som jeg ikke vil fordi jeg sørger over speilrefelkskameraet som har gått og lagt seg. Det er herlig. Jeg vil ha et nytt speilreflekskamera men selvfølgelig har pappa herredømmet over sitt eget lille hieraki og vokter hans lille søte datters penger i en fordømt bank og fond. Very safe må du vite, og nå hvis jeg skal da skaffe meg dette praktfulle kameraet må jeg trygle og be dypt på knærne for å få tatt ut litt penger. Hvis du lurte på hvordan dette hieraki ser ut så er det slik som dette:
her kan du da se,
hierakikongen og under han kommer hans kone og de feilfrie barna hans (høhø). Du skal bare vite at; he is the boss! Vil ikke alle leve slik da?-nei? tenkte meg det. Så hvis du leser dette pappa, ikke ta deg nær av det, dette er bare for at du skal vite at jeg har veldig lyst til å bli fotograf og at din super duper datter vil gjerne ta ut litt penger hvis det lar seg gjøre.
Takk.

Etiketter:

5 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home