.

søndag 8. april 2007

Hyttetur og ikke sur?

Dagen da vi dro, startet med et hyl. Et vanvittig, grusomt og frustrerende hyl. Vi skulle nemlig på hytta- PÅ FJELLET!! grøss. Personlig hater jeg snø. Speiselt de eklte klissete stygge skiene som man er nødt til å ha på beina for å ikke tråkke igjennom den 2 meter dype snøen. Grusomt. Men påsken ende med at jeg sto mye på snowboard og spilte millionær med gutta, mine late brødre. Vil ikke forklare hvorfor de er mine late brødre for det hadde tatt tusentalls med dager for at du skal forstå. Uansett, Naboen vår. Onde mennesker av et eller annet slag. I fjor, var du ubeskrivelig frekke og gikk inntil huset vårt (hytta) og ødela alle hulene våre. Og i år, brukte de og provoserte de oss til døde.
Jeg HATER hytta. (punktum)

4 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home