.

mandag 9. april 2007

Den fine sommermagen..

To jenter satt på bussen og bladde i et blad... De var alene- trodde de...
jente1: Se den fine magen.
jente2: Hmm?
jente1: Jeg sa "se den fine magen..", 'ække den fin?..
jente2: Ååh, den?
Jente2 peker på modellen ved siden av, en med litt mer 'fett' på kroppen.
jente1: Neii, hun der.
Peker på hun som er et skranglebein.
jente2: Neii, hun var ikke noe fin.
jente1: Hææ? Er du døv eller?
jente2: Sikkert. Men hun var penere og hadde skikkelig deilig sommermage. Det er sånt guttene liker..
jente1: Sier du det?
Jente1 bretter opp t-skjorten
jente1: Har jeg sånn mage?
jente2: Spøker du?..
Jente2 himler med øyene.
jente1: Jeg bare lurte da..

Jeg kremtet litt for å singalisere om at jeg faktisk var der og hadde overhode ingen interesse om å høre på sommermagepreiket deres. Grøss.

Etiketter:

3 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home