.

torsdag 31. mai 2007

Stramme tights og speilbilder

"Men du sa at du liker han!" Vi gikk nedover en gate som var mørk og trang.
"Har jeg virkelig det?" Sa jeg mens jeg bøyde meg ned og plukket opp en tyggegummi klump fra asfalten og puttet den i munnen.
"Altså, man ser det" Sa hun og løftet det ene øyebrynet. Plutselig satt en fugl på skulderen min(-eller egentlig en papegøye.)
"wahh. ajaj. Er du Trine?"Sa den røde papegøyen, den hadde en lapp over høyre øye og sjørøver hatt på hode.
"La meg være i fred!" Skrek jeg i hysteri. Da jeg snudde meg igjen for å se om papegøyen satt der fremdeles var han borte.
"Så du den papegøyen?" Sa jeg og stoppet henne ved å dra i skulderen hennes.
"Hæ? Hva da?" Da hun snudde seg, hoppet jeg minst 2 meter opp i himmelen. Fra å være en pen og sjarmerende jente ble hun en hasj røykende Bush.

Jeg våknet opp på gulvet med mobilen i den ene hånden og solbrillene i den andre, hva i all verden har skjedd med meg?..

Etiketter:

3 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home