.

tirsdag 8. mai 2007

Kjære sommer kjekkas..

Hvis man skal lage en ønskeliste og skal sende den- hvor skal du sende den? Det er jo sommer, man kan ikke akkurat sende ønskelisten til julenissen... Så hvem skal man sende den til? Det blir litt i det kjedeligste laget å sende listen til dine foreldre for det ødelegger litt av moroa. Men kan man kanskje dikte/finne en ny person som; sommer kjekkas eller rett og slett den skjønneste gutten på stranda eller på gata. Gi det en tanke eller to. Hvem skal man sende den til? Hvis man skal lage en ny tradisjon. Det hadde vært morsomt. Da blir noe lignende:

Kjære sommer kjekkas siden min bursdag nærmer seg og jeg ville sende deg denne nusselige lille ønskelisten, skal jeg ramse opp mine ønsker;
  1. Kamera
  2. En søt svart katt med hvite poter.
  3. Et års abnmg. på Elle
  4. Ferie i USA
  5. og som vanlig (kjedelige meg.) Penger.

Håper du kan fikse dette, vet ikke helt hva jeg har tenkt å ordne i belønning om det blir noe da. som sagt.

Kyss og klem Trine

Etiketter: ,