.

torsdag 24. mai 2007

Nå er jeg tilbake!!

Nå er jeg tilbake med en lang tid med masse treninger og eksamen! "Tjohei."
Ikke for at noen har lagt merke til at jeg har vært borte. Men men.
Ikke like populær som alle de andre blogger-vennene mine. Som en venninne sa; DU skulle virkelig hatt norsk 2.
Takker og bukker for det. Siden jeg har blogget mens, øh- nevnte jeg at nettet har vært nede?...
DITCH (heter det på fjortiss-språk) canal-digital. Det var ikke så veldig bra å si, siden jeg er med i reklame om canal-digital. Søren. Men nettet er ikke bra ivertfall. Uansett.
Jeg har blogget mens nettet var nede, hvor da tenker du?.. På Word, dumma. Vil du se?..
Husk, dette er VELDIG usensurert, og vet som følger at noe kommer jeg til å bli mobbet for. pytt pytt.
21 mai:
Det er merkelig med det. Her sitter jeg og ser rundt meg, og ingen ser tilbake. Hva er vi?
Er vi bare plassert her for å krige eller være venner med hverandre eller har vi faktisk fått et oppdrag? Oppdrag: Gjør verden til et vakkert sted å bo. I så fall har vi feilet, noe grusomt mye og.

Jeg sitter ute i solen og ser på alle menneskene som suser forbi i sine nye flotte biler og scootere, travle mennesker. Den ene bilen som kjører forbi spiller ”My head’s in Mississippi” på full guffe, min favoritt sang. Jeg føler en enorm trang til å synge og foten min rykker til, i en takt som passer perfekt til sangen. Hvorfor skal vi, mennesker, ha dårlig tid? Her om dagen møtte en jeg venninne og vi satte oss ned for å snakke, men det var et enormt forstyrrende moment. Hun kunne ikke legge fra seg tiden, hun kikket hele tiden på klokken.

Langt borte kan jeg fortsatt høre stereoanlegget ”I keep thinkin about the night in..”
En gutt går forbi, så glad, så pen og smilende. Han ser bort på meg og nikker. Kanskje livet ikke er så verst likevel? Nå som jeg har eksamen og snart sommerferie.

22. mai:
Jeg sitter på gresset med beina foldet sammen, vinden blåser svakt og fuglene har dratt på sin årlige reise. Skulle ønske jeg kunne bli med. Det dårlig lyset blir siktet på meg, som oftest hele tiden, av mennesker jeg er glad i.
Såret og sint jogger jeg oppover bakken og tenker. Hører jeg til?
Livet er hardt og vil bli hardere. Byrden ble tung da vi var hånd i hånd, men jeg likte det. Likte du det?
Puten våt og dynen på gulvet, jeg ligger i sengen og stirrer i taket. Hvor er du?
Jeg venter, Her. Jeg savner deg, hvem nå du enn er.

IKKE MOBB!