.

torsdag 17. mai 2007

Dette er min far...

Jeg har tenkt å ha en liten presentasjon av min familie, riktig nok de som stiller frivillig. Først ut er pappa:

I bakgrunnen er min lillebror, Markus (mer om han senere). Min far/pappa/skånepågen/svensken you name it, er min trener innen for friidrett og pappaen min. Han ville selv at jeg skulle legge ut dette bilde så det ble på ingen måte tatt i bruk tortur eller trussler under bildeknipsingen.- Så det så.
Han er ikke til salgs og dessuten er han heller ikke ledig, så hvis du føler en hvis trang for å legge igjen et frieri så kan du selfølgelig gjøre det. (Men blir neppe tatt så godt i mot, slett). Pappaen min, også kjent som Tommy er en hyggelig og morsom mann fra Sverige nærmere bestemt Skåne. Han liker lange spaserturer i skog og mark, særlig om sommeren. Det er ikke så mye mer å si. Kan ikke beskrives, må oppleves... Og han liker ikke å være seriøs på bilder, ta dette bilde som et eksempel.
Hysterisk morsomt.

Etiketter: , ,