.

tirsdag 10. april 2007

Hvordan våger du?!

Først vil jeg bare si, dust.
Du som sitter der ute og gnir hendene mot hverandre, sitter der og ler med din ondskapsfulle latter. Tramper ned på folk for å nå nye høyder. Trodde du at du kunne komme unna med den slags fanterier? Hæhæhæææ?- nei, tenkte meg det. Du skal få svi. Du sprer bare rykter for å føle deg vell og det kommer til å ende opp med katastrofe og blod. Nesten alle kommer til å vende rygge til deg fordi du sprer plutselig falske rykter eller pyntet på sannheten rykter rundt i bærum om dine gode venner. Slem er du. Bare vent, jeg tar deg en dag. Det finnes bare ett ord for deg, KRONIDIOT!.. Dust, din kompakte hamburger med dressing, og du vet at jeg ikke liker dressing. DU har fått mange til å vende ryggen mot meg. TAKK SKAL DU HA. dæven døtte så dum det går ann å bli. Neste stopp for deg er der blåbæren bor- Nei vent. blåbær er snille og gode, der helvete er, der hører du hjemme. Nemlig. ÅÅh, jeg vet at en eller annen kommer til å linke til denne posten 'sooner or later'. Men det skal du ha, flink er du til å legge skylda over på andre, hvem er det som sprer rykter nå? hæ- ja nemlig, du!
- Du møter snø og stiv kuling. jordskjelv og gudene veit.

Etiketter: ,

6 Comments:

  • At 10. april 2007 kl. 19:26, Blogger Ruterknekt said…

    Jeg merker to ting:
    1: jeg er glad det ikke er meg du er sur på.
    2: det er litt skummelt hvor sinna du faktisk virker.

    :)

     
  • At 10. april 2007 kl. 19:27, Blogger Trine Elisabeth said…

    Jeg er ganske sur på den det angår. Som ikke er deg. Du skal gjøre ganske mye for at jeg skal bli så sint. Jeg er bare så lei av alt det tullet. atte att, ja..
    Jeg er veldig skummel:P

     
  • At 10. april 2007 kl. 20:59, Blogger Simbelmynë said…

    Jeg forventer å få høre om dette i morgen, bare så du vet det... og som trøst: Det hjelper å skrive det ned.. + mitt sedvanlige råd: En stor kopp med TE hjelper mot (nesten) alt:D *Klemmepå*

     
  • At 11. april 2007 kl. 14:57, Anonymous Anonym said…

    huff daa:S det hørtes ikke bra ut...

    Think happy thoughts! Tenk: flowers, Ole Brumm og helg=D

     
  • At 11. april 2007 kl. 15:16, Blogger Trine Elisabeth said…

    Sabine: Jeg har ikke så lyst til å fortelle så mye om det. Du fikk vite det mest her. Happy thoughts!.. Jeg drakk kaffe.. Nå er jeg hyper..

    Helle: Det er ikke bra.. Spesielt når noen går bak ryggen din.. Ole Brumm liker jeg!:D

     
  • At 11. april 2007 kl. 15:16, Blogger Trine Elisabeth said…

    Sabine: Jeg har ikke så lyst til å fortelle så mye om det. Du fikk vite det mest her. Happy thoughts!.. Jeg drakk kaffe.. Nå er jeg hyper..

    Helle: Det er ikke bra.. Spesielt når noen går bak ryggen din.. Ole Brumm liker jeg!:D

     

Legg inn en kommentar

<< Home