.

fredag 20. april 2007

Oppdrag fra Bergen!

I dag ettermiddag kom en pakke til meg i posten, som jeg hadde ventet en på. Pakken var fra Elisabeth iskrem (som det sto på pakken; les: dessverre ingen kaffe) sto på uten på. Jeg åpnet forsiktig for å sjekke for sikkerhets skyld før jeg rev den opp får å se om det var en tikkende bombe. Men det var det altså ikke. Pakken besto av en bok og en papir lapp som det var skrevet masse private saker på. joda, noe alla: hils Maren og mads. OG at vi er bærums stolthet. ser man det. Boken var Uber kul rød og tittelen var som så; The girls book, how to be the best at everything!. Jøss tenkte jeg og leste engang til for å se om jeg leste riktig. Da jeg bladde igjennom boken, fikk jeg en følelse av makt.. Men det den ikke gjorde var å lære meg matte. Men hvem trenger da matte når man har en slik kul bok som lærer deg å bli god på alt! Første oppdrag var å lære seg selv fransk flette (les: instruksene var på engelsk, ikke alltid like enkelt å forstå.) den gikk rett i vasken, og woaw når jeg bladde opp på en side her, den vil lære meg- lære meg ehm, hva heter det.. P.. samma det. Den vil lære meg. Pass deg verden, jeg er her enda. Men nå med boka. Boka som Elisabeth icecream gav meg!!! ha! mohahahahha
(bilder av boka kommer og flere oppdrag vil bli skrevet om..)

Etiketter: ,

3 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home