.

mandag 23. april 2007

Juicefight + Oppdrag fra bergen 2

han- hææ?, skal vi hente enda en juice kartong? (da hadde vi allerede fordelt 1 liter med juice på 6 personer.) Han - til sammen koster det rundt 49 kr og det er alt for mye. Vi skal da ikke pælme ned på med juice. Jeg- Neivel? Hun- Så du mener at vi skal fordele 1 liter juice på 6 stykker og drikke med omhue på en søndag?!? Jeg- Helt enig. Han, sarkastisk- Ja, (ser bort på meg.) du som bryr deg om kostholdet og slik bør vel være enig med meg. Meg- Hva faen mente du med det? Jeg trener mye og bestemmer akkurat hva jeg vil spise og forresten spiste jeg opp den jævla sjokoladen din som lå på benken! Han ble stum for noen minutter og deretter la ut masse argumenter om hvorfor vi ikke skulle drikke juice og han kikket bort på meg med jevne mellom rom. hvordan går det ann å være så gjærrig? 1 liter?-på 6 stykker? herregud.
----------------------
Oppdrag nr 2. tidligere skrev jeg om boken som jeg fikk fra elisabeth icecream. Jeg har bestemt meg for å gjøre minst 4 oppdrag pr uke. Første oppdrag: Finne på verdens beste unnskyldning når du kommer forsent på skolen her har jeg to stk som har virket;
1. Lærer; du kom forsent i dag, Trine. Hva var årsaken? Møtt noen stygge og fæle troll på veien nå igjen? Meg; Nei, jeg møtte snøstorm og driv is på veien!
2. Lærer; Du kom forsent i dag igjen, hva er årsaken?
Meg; Begge bussene kjørte fra meg! (sannheten var at jeg våknet litt sent og så på at bussene kjørte forbi bussholderplassen 2 ganger før jeg tok den)

Etiketter: , , ,

3 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home